۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 930924

سرمربی ملوان می‌گوید تیمش شرایط خوبی دارد و سپاهان باتوجه به از دست دادن امتیاز در هفته گذشته مقابل تیمش استرس خواهد داشت.

تارتار: سپاهان مقابل ما استرس خواهد داشت

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در اصفهان هستم. خاطرات خوبی در این شهر دارم و امیدوارم تیم‌های اصفهانی موفق باشند. بازی با سپاهان حساس و سنگین است. هر دو تیم شرایط خوبی را دنبال می‌کنند. سپاهان از نظر سخت افزار بهترین تیم کشور ماست. از نظر مدیریتی آقای ساکت توانمند است و تیم کاملی هستند. ما هم سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان باکیفیتی داریم. می‌خواهیم بازی زیبایی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: سپاهان باتوجه به کسر امتیاز و بازی هفته گذشته‌شان استرس بیشتری خواهد داشت. ما بودجه کمتری داریم اما تیم خوبی داریم. تمام آمار و ارقام به ما می‌گویند ملوان تیم تدافعی و تهاجمی خوبی است و این نشان می‌دهد ترسی از تیمی نداریم. امیدوارم که کیفیت زمین بهتر شده باشد تا هر دو تیم بتوانند بازی خوبی داشته باشند.

سرمربی ملوان درباره غایبان تیمش عنوان کرد: خداراشکر نه محروم و نه مصدوم داریم و همه بچه‌ها را در اختیار داریم. امیدوارم بازی فردا جذاب باشد و از این شهر دست پر به انزلی برگردیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.